از سوی دبیرکل بنیاد بین المللی تکریم ادیان و مذاهب

محکومیت اقدام رئیس جمهور فرانسه

دبیر کل بنیاد بین المللی تکریم ادیان و مذاهب در بیانیه‌ای اقدام مزورانه رئیس جمهور فرانسه در حمایت از توهین به پیامبر خدا حضرت محمد (ص) را محکوم کرد.

به‌ گزارش تکریم خبر،  متن پیام  دبیر کل بنیاد بین المللی تکریم ادیان و مذاهب به این شرح است:

 

بسم‌الله الرحمن الرحیم

یرِیدُونَ لِیطْفِؤُا نُورَ الله بِأَفْواهِهِمْ وَاللهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کرِهَ الْکافِرُونَ (الصف: ۸)

حمایت از توهین و جسارت به حضرت ختمی‌مرتبت، پیام رحمت و مهربانی و پاک‌ترین مخلوق عالم هستی حضرت محمد (ص)، نشان از عجز دشمنان در برابر گسترش نفوذ اسلام در جان و دل مردم جهان و بیانگر ذات پلید و شیطانی مخالفینی است که از رسیدن پیام صلح و دوستی اسلام ناب به قلب‌های پاک همه آزادیخواه جهان جلوگیری می نمایند.

حمایت شوم رئیس جمهور فرانسه در حمایت از توهین به پیامبر نور و رحمت حضرت محمد (ص) اقدامی مزورانه از سوی دولتی است که سالها، سیاست اسلام هراسی را در دستور کار خود قرار داده و مکرون رئیس جمهور فرانسه با ابزارهای تبلیغاتی و عملیاتی به دامن زدن به اسلام هراسی و طرح ادعاهای دروغین از جمله تلاش اسلام گرایان برای تغییر قانون اساسی فرانسه می پردازد.

قطعا چنین رفتارهایی که به بهانه آزادی بیان انجام می شود خود بزرگ ترین ضربه را به آزادی بیان می زند  زیرا هیچ انسان آزاده ای  نمی پذیرد که با تمسک به  آزادی بیان ،اقدام به توهین به مقدسات بیش از یک و نیم میلیارد مسلمان شود.

اسلام، دین آزادی و معنویت انسان و قرآن، کتاب رحمت و حکمت و عدالت است. وظیفه همه آزادیخواهان جهان و پیروان و رهبران همه ادیان ابراهیمی است که در کنار مسلمانان با سیاست های پلید و شیوه‌های نفرت‌بار مقابله کنند.

بنیاد بین المللی تکریم ادیان و مذاهب ضمن محکوم کردن حمایت رئیس جمهور فرانسه از اهانت به ساحت نورانی پیامبر بزرگ خدا، از تمامی رهبران مذهبی جهان و مسلمانان در سراسر عالم  می‌خواهد ، اعتراض رسمی خود را به دولت فرانسه، برای توقف حمایت از  جسارت کنندگان به مقدسات مسلمانان اعلام نمایند.

امید است با پیگیری های مجدانه ، دیگر شاهد این گونه رفتارها نسبت به مقدسات هیچ دین و مذهبی نباشیم.

محمدمهدی مومنی ها

دبیرکل