هیأت داوران بخش تئاتر جشنواره «هنر زنده است» معرفی شدند

پس از تائید شورای سیاست گزاری جشنواره «هنر زنده است» ، هیأت داوران آثار بخش تئاتر این جشنواره اعلام شد .

به گزارش خبرگزاری تکریم خبر به نقل از روابط عمومی جشنواره «هنر زنده است» ، شورای سیاستگزاری جشنواره هنر زنده است با درنظر گرفتن تنوع عناوین این بخش از جشنواره و پس از اخذ موافقت هنرمندان بزرگواری که همواره توجهی جدی نسبت به هنرمندان نسل جوان داشته اند ، اسامی داوران این بخش را اعلام کرد: مرضیه برومند کارگردان سینما، تلویزیون و تئاتر، فاطمه معتمد آریا بازیگرسینما وتئاتر، آتیلا پسیانی کارگردان وبازیگر و علی اصغر دشتی نویسنده و کارگردان تئاتر، داورانی هستند که بخش تئاتر جشنواره «هنر زنده است » را مورد ارزیابی قرار می دهند.
بهروز غریب پور رئیس شورای سیاستگزاری جشنواره با حفظ سمت ، دبیری بخش تئاتر را بعهده دارد و استاد علی نصیریان بعنوان رئیس هیئت داوران آراء داوران را مورد تائید نهائی قرار خواهند داد.
شرط محدویت زمانی آثار که تا سقف ۶۰ دقیقه اعلام شده بود ، پس از تماسهای متعدد و مکرر کارگردان های مایل به شرکت در جشنواره با تائید شورای سیاستگزاری و بخاطر حضور هرچه بیشتر هنرمندان تئاتر و تئاتر عروسکی حذف گردید.
طبعا شرایط اعلام شده ی دیگر که در فراخوان جشنواره ی آنلاین« هنر زنده است » منعکس شده است به قوت خود باقیست .
نخستین دوره جشنواره آنلاین «هنر زنده است» را مؤسسه فرهنگی هنری «برداشت آخر» و مجموعه فرهنگی هنری «مربع۱۱» برگزار می‌ کنند. این جشنواره به صورت رقابتی و غیر رقابتی در شبکه‌های اینترنتی با حمایت مادی بخش خصوصی و حمایت معنوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از ۱۰ لغایت ۲۰ اسفند برگزار می‌شود.