در ایام الله دهه فجر

اهدا حکم سفیران صلح و دوستی به بانوی فرهنگی

طی مراسمی با حضور جمعی از شخصیتهای علمی فرهنگی و هنری کشور اولین حکم سفیر صلح و دوستی فرهنگی بنیاد بین المللی تکریم ادیان و مذاهب با حضور نماینده سازمان یونسکو به خانم فاطمه رضایی ملک خیلی به پاس خدمات ارزشمند فرهنگی ایشان اهداء گردید.

به گزارش تکریم خبر  در این مراسم که با حضور رئیس، دبیر کل و جمعی از مدیران ارشد بنیاد بین المللی تکریم ادیان و مذاهب ، مدیران شرکت ساپیا و شخصیتهای علمی فرهنگی و هنری کشور برگزار شد دکتر علیرضا ابوالفضلی رئیس بنیاد در سخنانی ضمن معرفی فعالیتهای بنیاد به دلایل اهداء این حکم به خانم رضایی پرداخت .

در ادامه محمدمهدی مومنی ها دبیرکل بنیاد طی سخنانی به ارائه برنامه های آتی بنیاد اشاره کرد و گفت : به زودی شاهد اجرای برنامه گسترده فرهنگی و هنری در سطح کشور و بین المللی خواهیم بود.

سید بهنام ابطحی مدیر امور موسیقی و نغمات بنیاد نیز  در این مراسم به توضیحاتی در خصوص سمفونی عشق مهمترین اثر موسیقیایی کشور در حوزه اهل بیت و پیامبران اوللعزم پرداخت.

در ادامه نماینده سازمان یونسکو در سخنانی به فعالیتهای سازمان یونسکو پرداخت و از همکاری های خوب یونسکو و بنیاد ابراز خرسندی کرد.