بیانیه بنیاد بین المللی تکریم ادیان و مذاهب در محکومیت جنایت عربستان

بنیاد بین المللی تکریم ادیان و مذاهب در محکومیت جنایت عربستان در به شهادت رساندن  ۸۱ انسان بی‌گناه از جمله بیش از ۴۰ نفر از شیعیان بیانیه ای صادر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم
«اللهم إنّا نشکوا إلیک فقد نبیِّنا صلواتک علیه و آله و غیبۀ ولیِّنا و کثرۀ عدوِّنا»

جنایت هولناک رژیم آل سعود در به شهادت رساندن  ۸۱ انسان بی‌گناه از جمله بیش از ۴۰ نفر از شیعیان این کشور قلب هر انسان آزاده ای را جریحه دار کرده است.

این رژیم جنایتکار که از آغاز براساس سیاست وحشی‌گری بنا شده است در سالهای اخیر و در خارج از مرزهایش از جمله  در یمن قهرمان و مقاوم  جنایات بسیاری مرتکب شده است و قتل عام  و کشتار بی‌رحمانه مردم مظلوم و بی‌گناه عربستان به بهانه‌های واهی و پوچ، زنگ خطر پاشیده شدن  شالوده‌های کثیف و ارتجاعی رژیم مستبد، کودک‌کش و دست‌نشاندۀ آل سعود است.

خاندان آل سعود  که همواره مورد حمایت آمریکای تروریست پرور بوده بر ارتکاب جنایاتی که ناقض اساسی‌ترین موازین اسلام  و حقوق بشر است، اصرار می ورزد و با اینکه تروریسم بخشی از ساختار نظام سعودی است، با ادعاهای واهی انگ تروریست به جوانان انقلابی یمنی می زند و از سویی جوانان شیعه عربستانی؛ را اعدام می کند.

آنچه که این روز ها بیش از هر زمانی دردآور است، سکوت مرگبار سازمان های به ظاهر مدافع حقوق بشر می باشد که به دروغ این نام را یدک می کشند. اگر بخش کوچکی از جنایت سعودی در یکی از کشور های مخالف امریکا اتفاق می افتاد فریاد های این سازمان های تحت یوغ صهیونیست ها و آمریکای پلید گوش فلک را کر می کرد؛ ولی در مقابل این جنایت هولناک در عربستان سعودی  و کشتار مردم مظلوم یمن که در همه آنها رد پای مثلث شوم آمریکا، اسرائیل و آل سعود دیده می شود خم به ابرو نمی آورند و حتی از محکومیت ظاهری هم خبری نیست .
بنیاد بین المللی تکریم ادیان و مذاهب ضمن محکومیت این جنایت دردناک و ابراز همدردی با خانواده های داغدار این عزیزان، از همه آزادگان و آزاداندیشان جهان و سازمان‌های بین‌المللی به‌ویژه سازمان‌های مدافع حقوق‌بشر و پیروان همه ادیان الهی می‌خواهد تا با محکوم کردن این اقدام، از مردم عربستان، به خصوص شیعیان مظلوم این کشور و مردم بی‌گناه یمنی در مقابل توحش و کشتار آل‌سعود حمایت کرده و این جنایت کثیف را محکوم نمایند و از مسئولین نظام و به خصوص وزارت امورخارجه می خواهد قاطعانه این جنایت وهابیان آدم کش را محکوم نموده و در جهت احقاق حقوق مسلمانان و شیعیان منطقه از همه ظرفیت های نظام اسلامی استفاده نموده و از حمایت آنها دریغ نورزند.

 

بنیاد بین المللی تکریم ادیان و مذاهب