جلسه اندیشه ورزی گروه مستند روایت فتح برگزار شد

جلسه اندیشه ورزی گروه مستند روایت فتح  با حضور جمعی از مدیران فرهنگی و هنرمندان مستند ساز جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی برگزار شد.

 

به گزارش خبرگزاری تکریم خبر به نقل از روابط عمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح،  این جلسه  که با حضور آقایان سیدمحمدیاشار نادری، اسماعیل براری، مرتضی شعبانی، علی اصغر داودآبادی فراهانی، مجید ذوالفقاری، محمدرضا ابوالحسنی، روح الله حسینی، حسین نقویان، کریم خوشمرام، مهدی متولیان و مجتبی کوچکی در فضای باز روایت فتح و رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد، در این نشست علاوه بر عارضه یابی عملکرد و تغییر ماهیت گروه مستند روایت فتح در ده سال گذشته، بر تدوین چشم انداز و مأموریتهای ذاتی و متناسب گروه مستند متناسب با هویت و اصالت آن، تاکید شد.

سیدسلیم غفوری، حامد شکیبانیا و مرتضی پایه شناس نیز از دیگر اعضای این گروه هستند.

قرار است این سلسله جلسات به طور منظم هر ماه برگزار شود و گروه اندیشه ورزی به طور مستمر در کنار گروه های  مستندسازی روایت فتح به عنوان مشاور در طراحی و برنامه ریزی همراه خواهند بود.

گفتنی است گروه اندیشه ورزی در حوزه مستند سازی روایت فتح وظیفه دارد که با تمرکز بر مأموریت های جدید گروه مستند روایت فتح و به‌کارگیری تجارب گذشته در این حوزه، شاهد تولید محصولات اثرگذار و جریان سازی به همراه رویشهای جدید در نسل جوان هنرمند برپایه تخصص و تعهد باشد.