رادیو وحدت پرچمدار وحدت امت اسلامی است

حجت الاسلام سید رمضان موسوی مقدم از رادیو وحدت به عنوان ندای وحدت امت اسلامی یاد کرد.
به گزارش خبرگزاری تکریم خبر به نقل از روابط عمومی رادیو وحدت, جلیل رحیمی جهان آبادی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: کاری که صدا و سیما به مناسبت هفته وحدت انجام داده یک کار اسلامی و عقلانی است و پیامبر اعظم نیر با این هدف و مسیر، دین اسلام را به ما عرضه کرد که محبت و وحدت را به عنوان آموزه ای الهی به کار بندیم.
وی افزود: ما به عنوان ایرانی وظیفه داریم الگوی همدلی و زیست مبتنی بر همگرایی باشیم و از آنجا که انقلاب اسلامی پرچم دین باوری را با تقدیم ۲۴۰ هزار شهید برافراشته وظیفه داریم برای وحدت تلاش کنیم تا فرهنگ اصیل ایرانی و آموزه های دین اسلام را ترویج دهیم.
وی |ادامه داد: رادیو وحدت می تواند بسیاری از بحث های نظری و تئوری را ارایه کند و به شبهاتی که در این زمینه وجود دارد پاسخ دهد و با برخورداری از نظرات کارشناسان، شکافی را پر کند که از سوی دشمن به آن دامن زده می شود.

در این مراسم ضمن پخش یک نمایش رادیویی از خدمات مرحوم حسین علی مرادی در ساختن مدرسه برای دانش آموزان مناطق اهل سنت تجلیل ودر پایان از تمبر هفته وحدت و رادیو وحدت رونمایی شد.
تمبر “رادیو وحدت” رونمایی شد
در حاشیه مراسم آغاز به کار “رادیو وحدت” از تمبر اختصاصی این مراسم رونمایی شد.
حجت الاسلام والمسلمین حمید شهریاری دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین سید رمضان موسوی مقدم قائم مقام رسانه ملی و جمعی از مسئولان نیز، پس از رونمائی و ممهور شدن تمبر توسط حجت الاسلام والمسلمین شهریاری، حاشیه آن را توشیح کردند.
به منظور وحدت بیشتر بین برادران اهل سنت و شیعه داخل و خارج کشور رادیو وحدت راه اندازی شده و همچنین یکی از مهمترین برنامه‌های این شبکه رادیویی برنامه امت رسول الله است که با علما و بزرگان جهان اسلام ارتباط برقرار می کند.