عقد تفاهم‌نامه دبیرخانه تئاتر دانشگاهی و مدرسه هیلاج

 

تفاهم‌نامه همکاری بین دبیرخانه بیست و سومین جشنواره تئاتر دانشگاهى و مدرسه فیلم‌سازى و بازیگری هیلاج منعقد شد.

به گزارش خبرگزاری تکریم خبر به نقل از روابط عمومی بیست و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران، مدرسه فیلم‌سازى و بازیگری هیلاج و بیست و سومین جشنواره تئاتر دانشگاهى در خصوص تعاملات و همکاری فیمابین و برگزارى کلاس‌هاى آموزشى در تماشاخانه هیلاج به توافق و تفاهم رسیدند.
امیرشهاب رضویان و رامین معصومیان مدیرمسئول و مدیر تماشاخانه مدرسه هیلاج در این خصوص گفتند: همیشه ارتقا مبانی آموزشی از امور مورد علاقه‌ی مدرسه ما بوده است و برگزاری بخشی از کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی این جشنواره در تماشاخانه‌ی هیلاج می‌تواند برای دانشجویان شرکت کننده در جشنواره، علاقمندان تئاتر و هنرجویان ما مفید باشد.
در طی بیست و هفت سال فعالیت مدرسه فیلمسازی و بازیگری هیلاج، همیشه از رویدادهای فرهنگی استقبال کرده ایم.
همچنین مجتبی جدی دبیر بیست و سومین جشنواره تئاتر دانشگاهی افزود، تاکیید مدرسه هیلاج بر آموزش صحیح و آکادمیک و رویکرد آموزش محور بودن جشنواره تئاتر دانشگاهی ما را بر آن داشت، تا در راستای تعالی امر آموزش و ایجاد بستری مناسب برای تحقق این امر مهم، نهایت همکاری را بین دبیرخانه جشنواره تاتر دانشگاهی و مدرسه فیلم‌سازی و بازیگری هیلاج داشته باشیم.
بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران به دبیری سید مجتبی جدی و همت اداره کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم تحقیقات و فناوری در اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ در تهران برگزار می‌گردد.