با تداوم قرنطينه خانگي

فصل بهار با نمایشگاه‌ آنلاین هنری

استودیوهای گالری «آرتیبیشن» همزمان با روزهای آغاز بهار در روزهای قرنطینه قصد دارد تعدادی نمایشگاه مجازی را با آثار هنرمندان مختلف برگزار کند.

به‌گزارش تکریم خبر ، گالری آرتیبیشن قصد دارد در روزهای تعطیلی گالری‌ها (نگارخانه) و نمایشگاه‌های هنری، تعدادی نمایشگاه مجازی را با آثار هنرمندان مختلف برگزار کند. این نمایشگاه‌ها به صورت انفرادی یا گروهی شکل گرفته و هر کدام سه روز ادامه خواهند داشت.  در این مجموعه نمایشگاه‌ها، علاقه‌مندان آثار هنری و مجموعه‌داران می‌توانند علاوه بر بازدید کارها، اقدام به خرید آثار مورد علاقۀ خود کنند.

این استودیوهای آنلاین از ۲۴ فروردین آغاز ‌شده و تا ۲۹ خرداد ادامه خواهند داشت. اولین استودیوی آرتیبیشن با نمایش ۶ اثر از مرتضی گودرزی دیباج از روز یکشنبه در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفت و نمایش آثار تا روز چهارشنبه ۲۶ فروردین به صورت آنلاین ادامه دارد.

گودرزی دیباج محقق و پژوهشگر هنری عضو هیأت علمی دانشگاه سوره است و ریاست مؤسسه مطالعات و پژوهش‌های ایران، رئیس پژوهشگاه فرهنگ و هنر اسلامی از ۱۳۸۱، سردبیر مجله تخصصی بیناب از ۱۳۸۲، رئیس مرکز هنرهای تجسمی از ۱۳۸۸ برخی از مسئولیت‌های این نقاش بوده است.

علاقه‌مندان برای بازدید از این استودیوهای مجازی می‌توانند به سایت گالری آرتیبیشن یا صفحه اینستاگرام این گالری مراجعه کنند.