نمایش ” شب / خارجی / یرما ” در تالار مولوی آغازمی شود

اجرای ” شب / خارجی / یرما ” کاری مشترک از نسیم ادبی و ندا شاهرخی از هجدهم فروردین در سالن اصلی تالار مولوی میزبان مخاطبان خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی نمایش ، اجرای ” شب / خارجی / یرما ” نوشته نوشته فدریکو گارسیا لورکا است. که در دسته تئاتر مستند-نمایشی قرار میگرد و روایت زنی به نام یرما است که برای آنچه که آرزویش را دارد میجنگد و تسلیم قضاوت های جامعه نمیشود ،روایت یرما با روایت های مستند بازیگران از زندگی شخصی خود گره میخورد و به این ترتیب نمایش شب/خارجی/یرما روی صحنه جان میگیرد و این‌نمایش تولید مدرسه تئاتر فانوس و حاصل کارگاه ایده تا اجرای این مدرسه است.

آناهید ادبی، علیرضا عبدالعلی زاده، سجاد طاهری، سوگند حسینی، عاطفه غضنفری، دانیال محمدی، سجاد باقری، صدف محسنی، شبنم خاتون حسینخانی، مرجان رنود، شکیبا عسگری، رایحه پاشا، شبنم ابریشمی، شقایق کمالی، حامد مهربانی، سهراب صمیمی، شهاب خجسته راد بازیگران این اثر هستند.
رسول محمدی، سجاد طاهری، شایان صادق پور دستیار کارگردان، روشنک شهبازی منشی صحنه، مرتضی خانمحمد طراح نور، سارا احمدی موسیقی، دانیال محمدی نوازنده گیتار، مونا مقدم گرافیک و ویدئو آرتیست، مونا مقدم عکاس، شایان صادقپور تیزر مونا مقدم و مهدی سربازی روابط عمومی این نمایش را برعهده دارد.
که با دراماتورژی ، طراحی و کارگردانی نسیم ادبی و ندا شاهرخی در سالن اصلی مرکز تئاتر مولوی از ۱۸ فروردین ساعت ۶ عصر به روی صحنه میرود.
نمایش ” شب / خارجی / یرما ” به طراحی و کارگردانی نسیم ادبی و ندا شاهرخی به روی صحنه میرود.

این اجرا حاصل کارگاه ایده تا اجرای مدرسه بین المللی تئاتر فانوس است و از هجدهم فروردین ساعت ۱۸ در سالن اصلی مرکز تئاتر مولوی روی صحنه میرود.
این نمایش در دسته اجرایی مستند – نمایشی قرار میگیرد و مدت زمان آن ۷۵ دقیقه است و علاقه مندان برای تهیه بلیت این این اثر نمایشی می توانند به سامانه “تیوال” WWW.tiwall.com مراجعه کنند.