پیام تبریک دکتر علیرضا ابوالفضلی به سردار رادان

پاداش صبر و سکوت و ولایت پذیری

علیرضا ابوالفضلی رییس بنیاد بین المللی تکریم ادیان و مذاهب در پیامی انتصاب «سردار سرتیپ احمدرضا رادان» را به عنوان فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری تکریم ، متن پیام به این شرح است:

((پاداش صبر و سکوت و ولایت پذیری به معنای واقعی کلمه از سوی پروردگار متعال برای احمدرضا رادان ))
چه زیباست شکیبایی انسان در مقابل ناملایمات و بی مهری هایی که از سوی دیگران میبیند و دم نمیزند و عبور میکند و خود را بخدا می سپارد که او را بهترین شاهد و ناظر میبیند و چه زیباتر که خدا مزد و اجر آن صبر را به شایستگی میدهد به گونه ای که انسان گمان هم نمیبرد و اینجا کاملا تحقق آیه شریفه ( ویرزقه من حیث لا یحتسب ) با تمام وجود احساس می شود.
علی الیحال با استعانت از خداوند منان به
برادر عزیز و بزرگوار سردار سرتیپ پاسدار دکتر احمدرضا رادان
فرمانده محترم کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران
سلام‌علیکم
با احترام، انتصاب شایسته جناب‌عالی به سمت فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران از سوی فرماندهی معظم کل قوا را که نشان از تصمیم هوشمندانه و حسن اعتماد معظم له به آن فرمانده متعهد، مجرب ، خدوم و مدیر لایق می‌باشد، را صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم.
رهبر معظم انقلاب باز هم به همه بویژه دشمنان این مرز و بوم ثابت کرد هنوز هم از ضریب هوشمندی بسبار بالایی برخوردار است و تصمیم بجا و به موقع برای انتخاب جنابتان در موقعیت کنونی نشان از ذکاوت و کیاست معظم له است . این رویکرد حکیمانه و پدرانه مقام عظمای ولایت برای سربازان حقیقی خود که گاها از سوی برخی مورد کم لطفی قرار میگیرند ولی صبر و شکیبایی میورزند و اعتراض و شکایتی نمیکنند ، همیشه زبانزد اندیشمندان و نظریه پردازان کشورهای ابرقدرت جهان میباشد.
عملکرد و سابقه جنابعالی در مقاطع مختلف، نویدبخش آن است که در دوره جدید نیز با تدابیر برای تحولی نو ، شاهد توفیقات و دستاوردهای ارزشمند فراجا که عملا پیشانی امنیت جامعه است ، باشیم انشالله
امید است در این دوره با درایت شما گام‌های اساسی و مهمی برای تحقق اهداف و آرمان‌های ملی و انقلابی و نیز تأمین آسایش در راستای امنیت فردی و عمومی برداشته شود.
از درگاه خداوند متعال سعادت، سلامت و توفیق روزافزون در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در ظل عنایات و توجهات خاصه حضرت ولی‌عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و گوش به فرمان محض و اجرای منویات حکیمانه فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای مدظله‌العالی و حسن عاقبت بخیری منجر به فوز عظبم شهادت فی سبیل الله مورد مسئلت است.

علیرضا ابوالفضلی رییس بنیاد بین المللی تکریم ادیان و مذاهب