پیام بنیاد بین المللی تکریم ادیان و مذاهب به مناسبت میلاد حضرت مسیح

دبیرکل بنیاد بین المللی تکریم ادیان و مذاهب در پیامی فرا رسیدن میلاد حضرت عیسی‌بن مریم (ع)  را به همه‌ مسیحیان و یکتاپرستان جهان تبریک گفت.

به گزارش تکریم خبر، دکتر محمدمهدی مومنی ها ، در پیامی با تبریک فرا رسیدن میلاد حضرت عیسی‌بن مریم (ع) ، ابراز امیدواری کرد : با رهنمودهای عالمان و اندیشمندان دینی ، در سال جدید شاهد گسترش معنویت، اخلاق، رفاه، همدلی و آرامش روزافزون برای تمامی مردم جهان  باشیم.

متن پیام دکتر مومنی ها به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

إِذْ قَالَتِ الْمَلَائِکَهُ یَا مَرْیَمُ إِنَّ اللَّهَ یُبَشِّرُکِ بِکَلِمَهٍ مِنْهُ اسْمُهُ الْمَسِیحُ عِیسَى ابْنُ مَرْیَمَ وَجِیهًا فِی الدُّنْیَا وَالْآخِرَهِ وَمِنَ الْمُقَرَّبِینَ ﴿ آل عمران /۴۵ ﴾

 

با کمال مسرت، فرا رسیدن فرخنده میلاد سراسر نور پیامبر بزرگ الهی، پیام آور صلح و دوستی و نوید بخش سلامت روح و اندیشه، حضرت عیسی مسیح (ع) و همچنین آغاز سال ۲۰۲۲ میلادی را به همه‌ مسیحیان و یکتاپرستان جهان، صمیمانه تبریک عرض می نمایم.

این رسول مکرم همچون تمامی  انبیاء بزرگ الهی مبشر سعادت بشر و حامل پرچم توحید و تکریم انسان بود و امروز بشریت بیش از همیشه به این پیام نجات بخش نیازمند است .

ایشان لحظه ای در رسالت فراگیر خود در نجاتِ بشرِ گرفتار در گردابِ خود پرستی ها سستی ننمود و از آرمان خداپرستی دفاع کرد و میراثی مقدس و جاودانه در تاریخ بشر بنیاد نهاد.

میلاد مسیح و معجزه آن مظهر تجلی اراده و قدرت الهی است و جایگاه معنوی حضرت مریم (س)، این بانوی برگزیده نشانگر‌ عظمت مقام زن در میان ادیان الهی است.

بشر امروز بیش از هر زمان دیگر، نیازمند آن است که با بهره گیری از تعالیم پیامبران الهی در راه حقیقت  قدم گذارد و همچون انسان‌های آزاده ، زمینه‌ساز برقراری صلح و عدالت فراگیر تکریم همه انسانها شود و فارغ از رنگ، تبار، نام و نشان در جهت همزیستی مسالمت‌آمیز و رسیدن به رستگاری ممارست ورزد.

امید است با رهنمودهای عالمان و اندیشمندان دینی ، در سال جدید شاهد گسترش معنویت، اخلاق، رفاه، همدلی و آرامش روزافزون برای تمامی مردم جهان  باشیم.

از ایزد منان، سلامتی، موفقیت و سرافرازی همه‌ بندگان خدا و پویندگان راه حقیقت را مسئلت دارم.

محمدمهدی مومنی ها

دبیرکل بنیاد بین المللی تکریم ادیان و مذاهب