شهید فخری زاده

پیام تسلیت بنیاد بین المللی تکریم ادیان و مذاهب در پی شهادت دانشمند هسته ای

محمدمهدی مومنی ها دبیرکل بنیاد بین المللی تکریم ادیان و مذاهب در پیامی ترور دانشمند هسته ای کشورمان را محکوم کرد.

به‌ گزارش تکریم خبر، ، متن پیام به شرح زیر است:

بسم رب الشهدا والصدیقین

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

فاجعه عظیم ترور ناجوانمردانه دانشمند هسته‌ای و دفاعی ایران، شهید دکتر محسن فخری زاده که عمر با برکت خود را در مسیر اعتلای دانش علمی، هسته ای و دفاعی جمهوری اسلامی ایران صرف کرد، همه آحاد ملت شریف ایران را داغدار نمود.

این اولین بار نیست که ستمگران تاریخ با گمان بر نابودی حق و جلوگیری از رشد علمی ایران دست به این چنین اقداماتی می‌زنند. اما خون پاک این دانشمند بزرگ درخت تناوری را آبیاری کرده که ریشه‌های آن روزی در تمامی نقاط عالم رسوخ نموده و جوانه‌های آن جای خالی شهدایش را پر خواهد نمود.

دست رژیم آدمکش صهیونیستی دراین جنایت بزرگ کاملا آشکار است به همین سبب از دولت‌ها و ملت‌ها و همه آزادیخواهان جهان می‌خواهیم با نشان‌دادن واکنش‌ موثر سیاسی و حقوقی علیه این جنایت و همچنین جنگ‌افروزی و گسترش تروریسم، زمینه برخورد جدی با جنایتکاران را فراهم آورند تا جلوی تکراراین چنین اقدامات ددمنشانه ای گرفته شود.

بنیاد بین المللی تکریم ادیان و مذاهب این ضایعه جانسوز را به ملت شریف ایران، خانواده بزرگوار شهید و بویژه رهبر معظم انقلاب تسلیت عرض نموده و برای آن شهید عزیز علو درجات الهی را از خداوند متعال خواستار است.

وَمَنْ أَظْلَمُ مِمَّن ذُکِّرَ بِآیَاتِ رَبِّهِ ثُمَّ أَعْرَضَ عَنْهَا ۚ إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنتَقِمُونَ

محمدمهدی مومنی ها
دبیرکل بنیاد بین المللی تکریم ادیان و مذاهب