پس از استقبال از "تور عکاسی لاله زار گردی"؛

کانون عکس اندیشه (فرادید) دومین “برنامه تهران گردی” را برگزار می کند

“تور عکاسی محله عولاجان، بازار آهنگران”؛ دومین “برنامه تهران گردی” کانون عکس اندیشه (فرادید) با همکاری فرهنگسرای اندیشه برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری تکریم خبر به نقل از روابط عمومی، دومین “برنامه تهران گردی” کانون عکس اندیشه (فرادید) از بدو تاسیس در مرداد، با عنوان “تور عکاسی محله عودلاجان، بازار آهنگران” با همکاری فرهنگسرای اندیشه برگزار خواهد شد.


“تور عکاسی محله عودلاجان، بازار آهنگران”، دومین “برنامه تهران گردی” کانون عکس اندیشه (فرادید) به شمار می رود که در صبحگاه روز جمعه، ۱ بهمن ۱۴۰۰ با رعایت دستورالعملهای بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شامل پوشش دستکش و ماسک برپا می شود.
گفتنی است؛ علاقمندان به عکاسی می توانند به شکل رایگان در رویداد فوق شرکت کنند.

کانون عکس اندیشه (فرادید)، پیش از این، در ۱۹ آذر ماه ۱۴۰۰، “تور عکاسی لاله زار گردی” را برگزار کرده بود که با استقبال هنردوستان مواجه شد.
عکاسانی که تمایل به شرکت در رویداد به سرپرستی پیام احمدی کاشانی؛ عکاس و راهنمای تورهای گردشگری را دارند، می توانند به صفحه رسمی اینستاگرام کانون عکس اندیشه (فرادید) به نشانی: @Andisheh.Photo.Club و همچنین، به شماره تماس (۰۹۰۲۳۴۴۰۷۴۴) در پیامرسان واتساپ پیام بدهند.