کنفرانس روح در فلسفه باستان برگزار می‌شود

دومین کنفرانس دانشجویان سنت اندروز در فلسفه باستانی تحت عنوان «روح در فلسفه باستان» در روزهای ۱۱ و ۱۲ ژوئیه ۲۰۱۹ در سنت اندروز، بریتانیا برگزار می‌شود.

به گزارش تکریم خبر، دومین کنفرانس دانشجویان سنت اندروز در فلسفه باستانی تحت عنوان «روح در فلسفه باستان» در روزهای ۱۱ و ۱۲ ژوئیه ۲۰۱۹ در سنت اندروز، بریتانیا برگزار می‌شود.

روح از جمله مباحث مهم در فلسفه و در سنت فلسفی باستان است که اولین متفکران یونانی نیز به آن داده‌اند. در حالی که روح اغلب به عنوان یک اصل حرکت شناخته می‌شود، در انسان‌ها با طیف وسیعی از پدیده‌های مهم مانند شناخت، عشق، مرگ، عقل و احساسات همراه است. از این رو روح به طور طبیعی طیف وسیعی از نگرش‌های فلسفی مختلف، از جمله معرفت‌شناسی، اخلاق، روانشناسی، علوم طبیعی، کیهان‌شناسی و … را به ارمغان می آورد. بر این اساس روح در مطالعات اخیر نقش توجه قابل ملاحظه‌ای داشته است. از این رو دانشجویان سنت اندروز درصددند با برگزاری این کنفرانس، به جوانب و جزئیات بیشتری از این موضوع بپردازد.

علاقمندان به موضوع کنفرانس می‌توانند با ارسال چکیده آثار خود به آدرس https://sagcap20466992.wordpress.com در این کنفرانس مشارکت نمایند.

مهلت ارسال آثار تا پایان روز ۱۵ ژوئیه ۲۰۱۹ است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس https://philevents.org/event/show/73194 مراجعه گردد.