بیانیه بنیاد بین المللی تکریم ادیان و مذاهب

حضور آگاهانه در انتخابات؛ گامی به سوی رفع مشکلات کشور

 بنیاد بین المللی تکریم ادیان و مذاهب در بیانیه‌ای، ضمن دعوت از آحاد ملت ایران برای حضور باشکوه و آگاهانه در انتخابات پیش‌رو، این حضور را در راستای رفع مشکلات مختلف کشور اعلام کرده است.

به‌گزارش تکریم خبر، ؛ بنیاد بین المللی تکریم ادیان و مذاهب در آستانه سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، با صدور بیانیه‌ای، آحاد ملت قهرمان و بصیر، به‌ویژه پیروان ادیان و مذاهب را به حضور در این عرصه حساس و سرنوشت‌ساز دعوت کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«انَّ اللَّهَ لَا یُغَیِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّى یُغَیِّرُوا مَا بِأَنْفُسِهِمْ«  (قرآن کریم – رعد).

انتخابات جلوه‌ای از حیات جامعه است، نماد حضور و مشارکت با نشاط مردمی است و به تعبیر حضرت امام (قدس سره) شرکت در انتخابات وظیفه الهی، ملی و انسانی است. «مقام معظم رهبری مدظله العالی»

اکنون که بیش از چهار دهه از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی می‌گذرد ، و با پشتوانه حضور در بیش از ۴۰ انتخابات در چهاردهه گذشته ،  ملت بزرگ ایران در آستانه تصمیمی مهم برای ایران سرفراز است. سرنوشت ما به عنوان یک ملت، چنان در هم تنیده است که هر تصمیم جمعی ، برای سالهای متمادی، زندگی تک‌تک افراد را تحت تأثیر قرار خواهد داد. امروز ایران ما از یک سو با تهدید‌های فزاینده خارجی و از سوی دیگر با مشکلات اقتصادی و معیشتی و عدم تحقق برخی از اهداف انقلاب در داخل مواجه بوده و در کنار انتخاب دولتی کارآمد برای عبور از بحران‌های پیش‌رو و ترمیم اقتصاد، بیش از همیشه به همدلی، انسجام ملی و مشارکت حداکثری نیازمندیم. باید نشان دهیم که همه ما با هم هستیم. تک تک رای‌های ما در کنار هم بنای امنیت ملی ما را می سازند و ما را غیرقابل شکست می کند.

بدیهی است اگر اتحاد ارزشمند ملت بزرگ ایران  دچار خدشه شود، دشمنان این خاک پر گهر، امیدوارتر به اثر بخش بودن تهدیدات شده و شاهد افزایش فشارها و ضربه به منافع ملی خواهیم بود.

حضور آگاهانه مردم فهیم ایران با هر دین و آیین و عقیده ای در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی و انتخاب فردی شایسته و اصلح جهت اداره امور کشور در حوزه‌های اقتصادی، فرهنگی و سیاسی، نقطه عطفی برای نظام جمهوری اسلامی است که نظامی مردمی و  مبتنی بر اصول و مبانی اسلامی می باشد و  در عین حال نشانگر حضور آحاد ملت شریف، نجیب و مقاوم ایران در تعیین سرنوشت خود و مشارکت در اداره امور کشور در تمامی عرصه‌هاست  .

از این رو، بنیاد بین المللی تکریم ادیان و مذاهب  همسو با احاد مردم مومن و انقلابی، ضمن اعلام آمادگی خود جهت حضور در این انتخابات، از ملت قدرشناس و بصیر به‌ویژه پیروان ادیان و مذاهب مختلف دعوت می‌نماید تا بار دیگر در روز ۲۸ خرداد با حضور مقتدرانه خود با انتخاب فردی شایسته در ساماندهی وضعیت اقتصادی، معیشتی و فرهنگی کشور مشارکت داشته باشند.

همچنین از منتخب ملت ، انتظار می‌رود تا با اقتدار کامل و با استفاده از حمایت حداکثری در راستای سیاست‌های کلان نظام و رهنمودهای ارزشمند رهبر عزیز انقلاب با تأسی به آموزه‌های قرآن کریم و عترت صلوات الله علیهم اجمعین نسبت به رفع مشکلات موجود در حوزه‌های مختلف به‌ویژه فرهنگ و اقتصاد اهتمام جدی بورزند.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

بنیاد بین المللی تکریم ادیان و مذاهب