«مرگ‌ فروشنده» خوانش می شود

نمایش «مرگ‌ فروشنده» به کارگردانی نوشین سرکوبی نوشته آرتور میلر شنبه ۹ مهر در تماشاخانه اهورا خوانش می شود.


به گزارش خبرگزاری تکریم خبر: نمایش «مرگ‌ فروشنده» داستان ویلی لومان شصت‌وسه ساله از یک سفر کاری ناموفق به خانه‌اش در نیویورک بازگشته. ویلی و همسرش لیندا زندگی مشقت باری دارند. به نظر می‌رسد که حافظه ویلی دچار مشکل شده، گاهی خود را در گذشته و در خاطراتش تصور می‌کند و بدتر از همه اینکه با خودش صحبت می‌کند. ویلی از اینکه پسر بزرگش بیف در کارش موفق نیست ناراضی است. ویلی به روزگار خوش گذشته اش می‌اندیشد که پسرانش در بوستون به دیدارش می‌آمدند. ویلی به این فکر می‌کند که پسرانش خوش قیافه هستند و به نظرش همین باعث موفقیتشان خواهد شد.

 

بازیگران به ترتیب ورود به صحنه زهرا کتیرایی، کیوان هاشمی، سهیل قسیمی، مرتضی حفار، محسن افخمی، یاسمین خطاط، علی قهرمانی، جواد رحیمی و امیر صدیقی است.

همچنین عطاالله نوریان مترجم ، گروه هنری بهراز تهیه کننده، دستیار کارگردان وحید محزونی و ماهان‌ نیکویی، نیلوفر نجاتی منشی صحنه، بهنام سبحانی فیلمبردار، نوشین سرکوبی طراح صحنه و لباس، بهنام سبحانی ساخت تیزر، مهدی اسدی طراح پوستر، بهنام سبحانی طراح نور، وحید محزونی مجری نور ،فاطمه مهدوی عکاس و الهام‌ طهرانی گریمور این کار را بر عهده دارد.

نمایش «مرگ‌ فروشنده» به کارگردانی نوشین سرکوبی ساعت ۲۱ در میدان هفت تیر، ابتدای خیابان مفتح جنوبی، بین کوچه تور و همراه، مجتمع هنری عرفان (تیتان) اجرا می شود و علاقمندان برای تهیه بلیط از سایت تیوال و حضوری از گیشه و شروع پیش فروش بلیطها از تاریخ ۱۴۰۱/۷/۶ در سایت تیوال آغاز شده است