پخش «مسیر خوشبختی» با همراهی عبدالکریم شمشیری

ویژه برنامه «مسیر خوشبختی» با همراهی قرآن پژوه شناخته شده کشور، عبدالکریم شمشیری از شبکه بین‌المللی «الثقلین» پخش می‌شود.
به گزارش خبرگزاری تکریم خبر به نقل از روابط عمومی شبکه بین المللی «الثقلین»، برنامه «مسیر خوشبختی» با همراهی و آموزه‌های قرآن پژوه شناخته شده و مطرح، استاد عبدالکریم شمشیری که آشنا به معارف قرآنی است از شبکه بین‌المللی «الثقلین» پخش می‌شود. این برنامه که در ۵۰ قسمت پنج دقیقه‌ای ساخته می‌شود، آیات قرآن را به صورت کاربردی و بر اساس سبک زندگی اسلامی شرح می‌دهد .
همچنین برای اولین بار است که صحبت‌های استاد عبدالکریم شمشیری به زبان عربی (با عنوان نحو السعاده)، ترجمه و زیرنویس می‌شود تا مخاطبین عرب زبان نیز بتوانند از مفاهیم قرآنی و پژوهش‌های انجام شده توسط وی بهره‌مند شوند.
برنامه «مسیر خوشبختی» روزهای زوج در ساعت و ۱۴:۳۰و۱۹:۳۰ برای مخاطبین پخش می‌شود، همچنین از هر برنامه منتخبی ۲ دقیقه‌ای ویژه فضای مجازی تهیه می‌شود تا پوشش گسترده ‌تری از مخاطبین علاقه‌مند به مفاهیم قرآنی را شامل شود.
عبدالکریم شمشیری قرآن پژوه نام آشنای ایرانی متولد شوشتراست. وی استاد دانشگاه و مولف کتاب‌های ارزشمند قرآنی است که بیش از۴۰ سال در این حوزه مشغول به فعالیت و پژوهش است. از میان آثاری وی می‌توان به «عبور از خط قرمز»، «گیرنده‌های خود را درست تنظیم کنیم»، «آهای گُلِ من»، «دانه حقِ گُل شدن دارد»، «بدانید و آگاه باشید»، «باران عاطفه»، «کلید های حکمت»، «چگونه همسر خوبی باشیم»، «هرچه کنی به خود کنی» و … اشاره کرد.
لازم به توضیح است که پورتال اینترنتی شبکه بین‌المللی «الثقلین» جهت دسترسی مخاطبان به جدول پخش و توضیحات برنامه‌ها، آرشیو، لینک‌های دسترسی به صفحات فضای مجازی و همچنین پخش زنده برنامه‌ها به نشانی www.thaqalayn.tv قابل دسترسی است.