تخفیف دانشجویی برای نمایش « اسب قاتلین»

تمامی دانشجویان اجرای « اسب قاتلین» به کارگردانی زهرا کتیرایی را می توانند با تخفیف ویژه تماشا کنند.

به گزارش تکریم خبر به نقل از سینما آفیس، زهرا کتیرایی تهیه کننده و کارگردان نمایش « اسب قاتلین» در مصاحبه با پایگاه تحلیلی خبری سینما آفیس گفت: با توجه به شرایط فعلی جامعه ( ویروس کرونا) و نداشتن امکانات ویژه برای دانشجویان تصمیم گرفتیم تا برای تمامی دانشجویان این امکان را مهیا کنیم تا بتوانند با تخفیف ویژه از نمایش ما دیدن کنند.

وی افزود: امیدوارم دانشجویان بالاخص دانشجویان رشته تئاتر این کار رو ببینند چرا که سبک نمایش به گونه ای طراحی شده تا دانشجویان با برخی طراحی ها آشنا شوند.
وی ادامه داد: نمایش نوشته رضا گشتاسب است که در روستایی نا کجا آباد اهالی آن به ارباب خبر میرسانند که شورشیان در حال غارت روستاهای مجاور هستند و نوکر ارباب به حیله زن و اطرافیانش نقشه قتل ارباب را می کشند تا از خطر شورشیان در امان باشند.
زهرا کتیرایی تهیه کننده و کارگردان این اثر درباره نمایش گفت: گاهی گمان می شود با یک انقلاب و دگرگونی همه چیز درست خواهد شد اما تغییر باید از خود شروع شود و تک تک انسانها درون خود را تغییر دهند و انقلاب را از خود آغاز کنند و در فضای سختی که بیماری کرونا برای ما درست کرده است خصوصا برای جامعه تئاتر گروه ما با عشق و علاقه و پشتکار تمرین نمایش اسب قاتلین را شروع کرده و با همکاری بازیگران و عوامل توانستیم آنطور که مد نظرمان بود کار را به سرانجام برسانیم. اما باز هم بحث نبودن بودجه مناسب برای گروههای تئاتری اذیت کننده بود.
علی پیله ور، یاشار خمسه، آرمین افتخار زاده،نوشین سرکوبی، مرتضی حفار، امیرحسین صفاپور، احمدرضا نوراللهی، زهرا کتیرایی، تیرداد حاتمی، شبنم برجی، مرتضی فرجی بازیگران این اجرا هستند.


همچنین مشاور پروژه: مهدی ذره، دستیار کارگردان: مرتضی فرجی، منشی صحنه: تینا زنگنه، طراح گریم: بهار سادات فاطمی، مجری گریم: مریم‌ حیدری، طراح نور: محمد سعیدی، طراح صحنه و لباس: زهرا کتیرایی، مدیر صحنه: سید محمد فاطمی، عکاس و فیلمبردار: مهدی اسکندری، ساخت تیزر: فرشاد فرهاد پور، تدوین : سید ایمان قریشی،طراح پوستر و بروشور: مینا قانع و مشاور رسانه ای: محمد حسین عبداللهی است.
نمایش « اسب قاتلین» به کارگردانی زهرا کتیرایی از ۱۲ آبان در ۱۵ شب از ساعت ۲۱ به مدت ۷۰ دقیقه در پردیس تئاتر شهرزاد میزبان علاقه مندان خواهد بود علاقمندان جهت اطلاع بیشتر نمایش می توانند به سایت سینما آفیس و خرید بلیت به سایت تیوال مراجعه کنند.