با حکم داود فتحعلی بیگی:

حمید رضا اردلان دبیر سمینار بیستمین جشنواره نمایش آیینی و سنتی شد

 

دومین جلسه شورای سیاستگذاری بیستمین جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی، با محوریت سیاست ها و رویکردهای هشتمین سمینار بین المللی نمایش های آیینی و سنتی در دفتر مدیرکل برگزار شد و در این نشست از سوی داود فتحعلی بیگی دبیر جشنواره، داود بنی اردلان به عنوان دبیر سمینار حکم گرفت.

به گزارش خبرگزاری تکریم خبر به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی؛ دومین نشست شورای سیاستگذاری بیستمین جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی با محوریت سیاست ها و رویکردهای هشتمین سمینار بین المللی نمایش های آیینی و سنتی برگزار شد.

در این نشست از سوی «داود فتحعلی‌بیگی» دبیر بیستمین جشنواره نمایش های آیینی و سنتی، «حمیدرضا اردلان» به عنوان دبیر هشتمین سمینار بین المللی نمایش های آیینی و سنتی معرفی و حکم گرفت.

«قادر آشنا» مدیرکل هنرهای نمایشی پس از اعطای حکم دبیری «حمید رضا اردلان» گفت:با توجه به این که سمینار بیستمین جشنواره نمایش های آیینی و سنتی به صورت بین المللی برگزار می شود، ضرورت برگزاری دو نشست با حضور مدیران وزارت امور خارجه و سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی باید در دستور کار قرار گیرد، تا بتوانیم بخش بین المللی را با قدرت و توان بیشتری برگزار کنیم.

همچنین در این نشست سمینارهای ادوار پیشین آسیب شناسی شد و درباره راهکارهای ارتقاء سطح کیفی و اثر بخشی برنامه ها بحث و گفت وگو شد.

با توجه به این که دبیرخانه این رویداد؛ درخواست های متعددی برای برگزاری سمینار از استان های کشور دریافت کرده است، در این نشست این درخواست ها بررسی شد و تصمیم گیری نهایی به جلسه آتی موکول شد.

تاکید بر بهره گیری از امکانات و ارتباطات موجود در حوزه بین الملل برای تسهیل امور اجرایی و هم افزایی برای ارتقاء سطح کیفی سمینار از دیگر مواردی بود که در این نشست مطرح شد.

سمینار بیستمین جشنواره نمایش های آیینی و سنتی، با بهره گیری حداکثری از امکانات فضای مجازی و با توجه به شرایط شیوع کرونا در گستره بین المللی برگزار خواهد شد.

 

فراخوان هشتمین سمینار بین المللی نمایش های آیینی و سنتی به زودی منتشر خواهد شد.