در پی پیروزی آیت الله رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری

پیام تبریک دبیرکل بنیاد بین المللی تکریم ادیان و مذاهب

محمدمهدی مومنی ها دبیرکل بنیاد بین المللی تکریم ادیان و مذاهب در پیامی گفت: بی شک پیروز واقعی این میدان مردم هستند که با حضور شکوهمند خود بار دیگر، دعوت رهبر معظم انقلاب را لبیک گفتند و برگ زرینی بر افتخارات نظام جمهوری اسلامی افزودند.

به‌گزارش تکریم خبر، متن بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خداوند متعال را به خاطر نعمت عظیم، ملتی آگاه، فهیم ، هوشمند ،متدین؛ وفادار، وظیفه شناس و با بصیرت و رهبری حکیم و دانا شاکرم.

ملتی که همواره خالق حماسه های به یادماندنی در استثنایی ترین برهه ها و بزنگاه های  خطیر و حساس تاریخی هستند و در ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰ با میدان‌داری سرنوشت ساز  و پیروی از امام و مقتدای خویش ، رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی ) ، اردوگاه خصم و جبهه معاندین نظام را مات و مبهوت اقدام و عمل خود نمود و زیباترین فصل همبستگی و شکوه را به تصویر کشید و گوهر تابناک عزم و اراده ملی را در برابر جهان به نمایش گذاشت .

مردم وفادار ایران در شرایطی که گلایه مند وضعیت سخت اقتصادی و تنگنای معیشت و تورم ناشی از تشدید فشار و تحریم های ظالمانه و ضعفهای مدیریتی کشور هستند،  با تصمیم هوشمندانه، تاریخی و حضور پرشور و حیرت انگیز برگ زرینی بر افتخارات نظام جمهوری اسلامی افزودند.

ضمن سپاس  و تشکر از عموم  ملت فهیم ایران  که بی شک پیروز واقعی این میدان هستند و با حضور شکوهمند خود بار دیگر، دعوت رهبر معظم انقلاب را لبیک گفتند و تقدیر از همه دست اندرکاران برگزاری انتخابات، به رئیس جمهورِی منتخب مردم حضرت آیت الله جناب آقای سیدابراهیم رئیسی، صمیمیانه تبریک و تهنیت عرض کرده ، توفیقات روزافزون ایشان در راه نیل به اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و تلاش صادقانه برای سازندگی‌ و اعتلای کشور اسلامی ایران را از ایزد منان مسئلت دارم.

امید که با استفاده از  تمامی ظرفیت های داخلی و  بسط و گسترش تعاملات منطقه ای و بین المللی، فصل نوینی از تحقق عدالت اجتماعی، رفع مشکلات فرهنگی و اقتصادی کشور و  حمایت از محرومان جامعه را در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و کمک و همیاری تمام دلسوزان و نخبگان جامعه به ویژه جوانان نخبه و انقلابی، شاهد باشیم

ان شاء الله.

محمدمهدی مومنی ها

دبیرکل بنیاد بین المللی تکریم ادیان و مذاهب