رونمایی از 28 اثر هنری نگارخانه آفتاب

آغاز فعالیت نگارخانه آفتاب در سال ۱۴۰۳ با «آفتابگردان»

فرهنگسرای نهج‌البلاغه فعالیت خود در سال ۱۴۰۳ را با برگزاری نمایشگاه «آفتابگردان» و رونمایی از ۲۸ اثر هنری از ۲۳ هنرمند آغاز خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری تکریم خبر به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای نهج‌البلاغه، نمایشگاه هنرهای تجسمی و نقاشی گروه هنری «رویای من» با عنوان آفتابگردان در نگارخانه آفتاب فرهنگسرای نهج البلاغه برگزار می‌شود.

در این نمایشگاه، ۲۳ هنرمند شرکت می‌کنند و ۲۸ اثر هنری از آنها که با تکنیک‌های رنگ روغن، مداد رنگی، سیاه قلم، آبستره، مجسمه و عکس در ابعاد مختلف خلق شده‌اند به نمایش عموم گذاشته خواهد شد.

سید علی پیرعلمی مدیر نمایشگاه «آفتابگردان» است و از جمله هنرمندان حاضر در آن می‌توان به مدیا مبارکیان، زهرا غیاثی، رضا مرادخانی، فاطمه کریمی، مریم ابراهیم آبادی، سیما اسکندری، ناهید لشگری، فرناز محمدپور، سارا اصغری، پرستو مهدی پور، ریحانه بیگلری، ایلیا نوروزی، پویان خطیری، سارا سرداری، سیما احمدیان، سید امیررضا موسوی، زهرا معصومی، محدثه رجایی، فاطمه حسینی، الهه نظر نطنزی و فرانک لشگری اشاره کرد.

نمایشگاه «آفتابگردان» روز جمعه ۳۱ فروردین از ساعت ۱۴ تا ۱۷ در نگارخانه آفتاب فرهنگسرای نهج‌البلاغه افتتاح شده و به مدت یک هفته تا پنجم اردیبهشت ۱۴۰۳ از ساعت ۹ تا ۱۷ پذیرای علاقه‌مندان به هنر می‌باشد.

سید علی پیرعلمی، فوق لیسانس هنر از دانشگاه صدا و سیما و طراح صحنه و لباس است که از سال ۱۳۶۹ تاکنون در عرصه سینما، تئاتر و تلویزیون فعالیت دارد. وی تاکنون ۱۵ نمایشگاه گروهی در گالری‌های سطح شهرتهران برگزار کرده است.فرهنگسرای نهج البلاغه واقع در خیابان دکتر شریعتی، روبروی خیابان دولت، خیابان امامزاده است. مخاطبان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن: ۲۲۰۰۹۰۰۰ تماس بگیرند.