همزمان با ولادت حضرت رسول اکرم (ص)

برگزاری بیستمین اجلاس بین المللی پیرغلامان حسینی در گیلان

بیستمین اجلاس بین المللی پیر غلامان حسینی سه شنبه ۱۱ مهر در مجتمع زیبا کنار رشت برگزار می‌شود.
مدیر کل صدا و سیمای گیلان در نشست هماهنگی با دست اندرکاران بیستمین اجلاس بین المللی پیرغلامان حسینی، گفت : این اجلاس با حضور ۵۰۰ مداح و پیرغلام از ۸ کشور دنیا عصر روز سه شنبه در مجتمع فرهنگی، رفاهی زیباکنار صدا و سیما آغاز به کار می‌کند. 
محمد تقی ربانی افزود: همایش بین المللی پیرغلامان حسینی به مدت ۳ روز در مجتمع زیبا کنار رشت برگزار خواهد شد.
 دبیر بیستمین اجلاس پیر غلامان حسینی گیلان هم در این نشست، هدف از برگزاری این اجلاس را معرفی الگو‌های اسلامی و خادمان مکتب اهل بیت علیهم السلام به جامعه اعلام کرد. 
عرفان خدا پرست افزود: حضور ۱۵۰ بانوی ستایشگر (مداح)، سخنران و تبیین گر مکتب اهل بیت علیهم السلام و برپایی محفل شعر آئینی از دیگر برنامه‌های این اجلاسیه است.
محمد مهدی نیازمند نماینده استاندار گیلان در هماهنگی امور بیستمین اجلاس بین المللی پیرغلامان حسینی گفت: رونمایی از کتاب‌های آئینی، برپایی یادواره شهدای مداح و تجلیل از خانواده معظم شهدا از دیگر برنامه‌های محوری این اجلاس است.
وی با اشاره به برگزاری اختتامیه اجلاس بین المللی پیرغلامان حسینی در رشت افزود: اختتامیه اجلاس پیرغلامان حسینی با حضور ۵۰۰ ستایشگر (مداح) و رئیس سازمان صدا و سیما روز پنج شنبه ۱۳ مهر بعد از اقامه نماز مغرب و عشا در مصلای بزرگ رشت برگزار می‌شود.