رایزنی ها برای فعالیت های بین المللی بنیاد

دیدار جمعی از مدیران بنیاد تکریم با سخنگوی وزارت امور خارجه

دبیرکل و جمعی از مدیران بنیاد بین المللی تکریم ادیان و مذاهب با سخنگوی وزارت امور خارجه دیدارکردند.

به‌گزارش تکریم خبر ، در ابتدای این دیدار ، دبیرکل بنیاد به تشریح اهداف و برنامه های این بنیاد پرداخت.

محمدمهدی مومنی ها گفت : بنیاد بین المللی تکریم ادیان و مذاهب در جهت اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی، به فعالیت های مختلف فرهنگی در داخل و خارج کشور می پردازد .

وی تاکید کرد :این بنیاد در جهت ارتقای سطح آشنایی و آگاهی و تعمیق تفاهم ،‌ دوستی ، احترام و محبت بین پیروان ادیان الهی و مذاهب اسلامی و  معرفی چهره رحمانی اسلام ، تشیع و ترویج فرهنگ مهدوی ،گسترش هم بستگی میان مذاهب اسلامی و تمام مسلمانان  و تقویت احترام متقابل و تحکیم رشته های اخوت بین مسلمانان بدون هیچ گونه تمایزی از لحاظ تعلقات فرقه‌ای، قومی یا ملی آنان به منظور رسیدن به صلح و آرامش در حال فعالیت می باشد.

دبیرکل بنیاد بین المللی تکریم ادیان و مذاهب  ضمن  تشریح برنامه های بنیاد گفت : برگزاری نمایشگاه های هنر ایرانی اسلامی و تالیف چندین کتاب در راستای اهداف بنیاد و طراحی قرآن براساس روانشناسی رنگها و همچنین نگارش فیلمنامه در باره زندگی حضرت نرجس خاتون از دیگر برنامه های این بنیاد بوده است.

در ادامه حجت الاسلام اکرمی معاون بین الملل به تشریح فعالیت های این معاونت و اقدام مورد نیاز پرداخت.

دکتر رضایی مدیرکل امور مجلس بنیاد در خصوص همکاری ها با دولت و مجلس گزارشی ارائه دادند.

در ادامه مهندس مولایی مسئول نمایندگی بنیاد در کشور سوئد راهکارهایی را در خصوص اقدامات مورد نیاز جهت نمایش چهره رحانی اسلام و مقابله با اسلام ستیزی درغرب ارائه دادند.

دکتر احقر مشاور بنیاد نیر در این جلسه در خصوص راههای دوستی بین ملتها مطالبی را بیان کردند.

دکتر سعید خطیب‌زاده سخنگوی وزارت امور خارجه از اقدامات خوب بنیاد در حوزه بین المللی تقدیر کردند و آمادگی  مرکز دیپلماسی عمومی را برای همکاری با این بنیاد اعلام کردند.