شهادت ۵۵ امام مسجد، خطیب و حافظ قرآن در غزه

وزارت اوقاف و امور دینی غزه از شهادت ۵۵ نفر از ائمه مساجد، خطیبان و حافظان قرآن درپی جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه غزه خبر داد.

به گزارش تکریم خبر،  وزارت اوقاف و امور مذهبی غزه از شهادت ۵۳ نفر از ائمه جماعت مساجد، مبلغان، حافظان قرآن و کارمندان اوقاف در نتیجه حملات مداوم رژیم صهیونیستی به نوار غزه خبر داد.

در بیانیه این وزارتخانه آمده است: ۵۳ شهید اعم از ائمه مساجد، مبلغان، حافظان قرآن و کارمندان اوقاف در حالی که در خانه و کاشانه خود در امان بودند در حملات وحشیانه صهیونیست‌ها به همراه خانواده‌هایشان به شهادت رسیدند.

وزارت بهداشت غزه روز یکشنبه اعلام کرد که از آغاز جنگ علیه غزه تاکنون ۹ هزار و ۷۷۰ فلسطینی از جمله چهار هزار و ۸۰۰ کودک و دو هزار و ۵۵۰ زن جان خود را از دست داده‌اند.

سخنگوی این وزارتخانه خاطرنشان کرد: نیروهای صهیونیست طی ۲۴ ساعت گذشته، ۲۴ مورد جنایت انجام دادند و ۲۴۳ فلسطینی را به شهادت رساندند.

وی خاطرنشان کرد که این وزارتخانه دو هزار و ۶۶۰ مورد گزارش مفقودی در زیر آوار دریافت کرده است که از این تعداد هزار و ۲۷۰ نفر کودک هستند.

سخنگوی وزارت بهداشت غزه تأکید کرد که سیستم بهداشتی در نوار غزه با شرایط بحرانی مواجه است و بیمارستان‌های این منطقه قادر به ارائه هیچ گونه خدمات بهداشتی نیستند.