همایش روسای ستادهای نماز جمعه گیلان

نماز جمعه به عنوان یک پایگاه اطلاع رسانی نظام اسلامی نقش مهمی در انعکاس ارزشهای والای نظام و انقلاب و هچنین امید آفرینی در جامعه دارد.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما در گیلان ، نماینده ولی فقیه در گیلان در همایش روسای ستادهای نماز جمعه گیلان در رشت با اشاره به اهمیت نماز جمعه و حضور مردم در آن گفت : نماز جمعه به عنوان یک پایگاه اطلاع رسانی نظام اسلامی به مردم ، مایه ی ابهت ، عزت و شکوه امت اسلامی و تضعیف روحیه ی دشمنان است.
آیت الله رسول فلاحتی بر امید آفرینی در نماز جمعه تاکید کرد و خواستار برگزاری این اجتماع عظیم به صورت هوشمندانه ، کوتاه و موثر شد.
وی همچنین با اشاره به سخنرانی اخیر رهبر معظم انقلاب درباره ابعاد مختلف و دستاوردهای دفاع مقدس ، گفت: ملت ما در ۸ سال دفاع مقدس برای حفظ این آب و خاک خون دادند و دشمنان همواره در تلاشند تا با اطلاعات وارونه باور جوانانمان را تغییر دهند که این نیازمند تبیین است.
رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان هم هدف از برگزاری این همایش را هم افزایی و توجیه برنامه های ستادهای نماز جمعه در استان اعلام کرد و افزود : برای بررسی اولویت ها و توجه به حساسیت ها و موضوعات استان ، تشکیل کارگروه ها و کمیته های مختلف بانوان، دانشجویان، نخبگان ، فرهیختگان ضروریست .
حجت الاسلام والمسلمین ولی عادلی توجه به تمام مناطق استان از جمله روستاها را ضروری دانست و افزود: شناسایی افراد توانمند ، خوش نام و با سابقه و استفاده از توانمندی آن ها با رویکرد جوان گرایی می تواند در ارتقای کمی و کیفی نماز جمعه در استان اثر گذار باشد.
همچنین در این مراسم، برخی روسای ستادهای نماز جمعه شهرهای گیلان برنامه ها و نقطه نظرات خود را بیان کردند.
در پایان این مراسم از همه روسای ستادهای نماز جمعه  گیلان تجلیل شد‌.