پیام بنیاد تکریم ادیان و مذاهب به مناسبت ۹ دی

بنیاد بین المللی تکریم ادیان و مذاهب به مناسبت نهم دی‌ماه روز بصیرت و میثاق امت با وحدت همه ملت با بصیرت ایران  برای پیروزی در برابر توطئه های دشمنان  تاکید کرد.

به گزارش تکریم خبر،  متن این پیام بدین شرح است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

قُلْ هَذِهِ سَبِیلِی أَدْعُو إِلَى اللَّهِ عَلَى بَصِیرَهٍ أَنَا وَمَنِ اتَّبَعَنِی وَسُبْحَانَ اللَّهِ وَمَا أَنَا مِنَ الْمُشْرِکِینَ

﴿سوره یوسف-آیه شریفه ۱۰۸﴾

نهم دی ماه روز مهم و جاودانانی در تاریخی بصیرت ملت ایران و تجدید عهد با ولایت فقیه است. فتنه ۸۸ که در حقیقت تهاجم به باورها و اعتقادات مردم سلحشور ایران بود و با حمایت سردمداران نظام سلطه و صهیونیسم و خیانت سران فتنه صورت گرفت، درس‌ها و عبرت‌های بزرگ خود را برای همیشه فراروی ملت عظیم‌الشان ایران به ویژه جوانان فهیم و غیرتمند قرار داده تا در گذرگاه‌های سخت و پرخطر آینده، دشمنان قسم خورده و غارتگران کشور را به خوبی شناخته و هر اقدام خباثت‌آمیز را به شدت سرکوب نموده و آنان را در دست یابی به اهداف شیطانی خود مایوس سازند.

نهم دی به عنوان یک حماسه خودجوش و شگفت‌انگیز مردمی در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار شده و همواره بر پیشانی این سرزمین مقدس خواهد درخشید و در هر سال پیوند ناگسستنی ملت ایران با انقلاب، نظام و ولایت را تبلور می‌بخشد.

در شرایط حساس و خطیر کنونی که انقلاب و میهن اسلامی برابر جبهه استکبار مقاومت کرده و درخشش شگفت‌انگیزی از خود را به نمایش می‌گذارد، نهم دی با درس ها و تاثیرات شگرف خود عبور سرافرازانه ملت با بصیرت ایران را با وحدت  از مشکلات و  پیروزی در برابر توطئه های دشمنان  تضمین خواهد کرد.

بنیاد بین المللی تکریم ادیان و مذاهب ضمن گرامیداشت ایام الله نهم دی ماه و دهه بصیرت و پاسداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، شهدای دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و امنیت، شهدای جبهه بین الملل مقاومت و حماسه سازان عرصه حماسه و بیداری، امام راحل عظیم الشان و  شهید مقاومت حاج قاسم سلیمانی و با تکریم یاد و همت انقلابی و مومنانه حماسه سازان همیشه جاوید ۹ دی، رجاء واثق داردکه با استعانت از خداوند متعال و عنایات خاصه حضرت ولی‌عصر (ارواحنافداه) تحت زعامت داهیانه رهبر معظم انقلاب زمینه‌های عزت و افتخار کشور و ملت فرهیخته ایران مهیا خواهد شد.

بنیاد بین المللی تکریم ادیان و مذاهب