چهارمین نشست مشاوره ای “هارمونی زندگی” برگزار می شود

چهارمین نشست از ویژه برنامه “هارمونی زندگی” در قالب نشستهای مشاوره ای با عنوان “مامان آگاه” روز سه شنبه ۲۸ فروردین طی دو اجرا در خانه فرهنگ شهید اندرزگو برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای اخلاق، خانه فرهنگ شهید اندرزگو با مشارکت مرکز مشاوره صدرا کارگاه رایگان یکروزه روانشناسی خانواده از سلسله جلسات “هارمونی زندگی” را با عنوان ” مامان آگاه ” با حضور دکتر محسن لواسانی برگزار می کند.

بر اساس این خبر، در این کارگاه که به منظور بالا بردن سطح آگاهی والدین نسبت به رفتارهای فرزندانشان برگزار می شود مباحثی پیرامون باید ها و نبایدها در حوزه تربیت کودک، خطاهای رفتاری والدین، اختلالات یادگیری و وابستگی کودکان توسط دکتر لواسانی بحث و بررسی می شود.
لازم به یادآوری است این برنامه روز سه شنبه ۲۸ فروردین ماه ۱۴۰۳ طی دو اجرا در ساعت های ۱۰:۳۰ تا ۱۲ و ۱۲:۳۰ تا ۱۴ در خانه فرهنگ شهید اندرزگو ویژه مادران کودکان زیر ۷ سال برگزار می شود.

علاقمندان جهت شرکت در این برنامه می توانند به خانه فرهنگ شهید اندرزگو واقع در خیابان پیروزی، میدان بروجردی، خیابان شهید اندرزگو مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۳۳۳۰۶۴۰۰ تماس بگیرند.