کار و مدیران جهادی، نیاز جامعه امروز

نماینده ولی فقیه در گیلان: جامعه امروز برای رسیدن به قله‌های پیشرفت بیش از هر زمانی نیازمند کار جهادی و حضور مدیران جهادی است.
آیت‌الله رسول فلاحتی در جمع اساتید دانشگاه آزاد شرکت کننده در دومین دوره توان‌افزایی اساتید علوم و معارف دفاع مقدس با بیان اینکه کار جهادی در کنار سایر مؤلفه‌ها، پوشاندن نقاط ضعف است، افزود: برای پیشرفت همه جانبه، جامعه امروز، نیازمند کار جهادی و حضور مدیران میدانی است.
وی با تاکید بر شیوه مدیریتی حکومت اسلامی گفت: در جامعه اسلامی مدیران باید اخلاص و توکل بر خدا، سعه صدر داشته باشند و با خودباوری، اعتماد به‌نفس و پایبندی به ارزش‌ها به جامعه خدمت کنند.
نماینده ولی فقیه در گیلان بر ضرورت آشنا کردن جوانان با مسیر پیروزی شهدا و رزمندگان و دستاورد‌های نظام تاکید و تصریح کرد: جهادگران جامعه اسلامی باید با روحیه بالا و دوری از سست‌عنصری، و با توکل به خدا در انجام امورات و صیانت از ارزش‌ها اهتمام داشته باشند.
آیت‌الله فلاحتی با اشاره به اینکه دشمن امروز به دنبال تطهیر عملکرد ننگین حاکمان قبل از انقلاب هستند، گفت: دشمن می‌داند که در دوران پهلوی می‌توانست بر ایران سلطه داشته باشد، اما اکنون از پیشرفت ایران اسلامی که تعیین کننده معادلات منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای است هراس دارد.
محمد دوستار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گیلان هم در این نشست، با بیان اینکه هر ترم ۵ هزار دانشجو درس علوم و معارف دفاع مقدس را در دانشگاه‌های آزاد اسلامی گیلان انتخاب می‌کنند، گفت: در کنار این درس، به دروس قرآنی و وصایای امام خمینی (ره) هم در دانشگاه آزاد توجه ویژه شده‌است.
سرهنگ حسن حبیبی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس هم، با تأکید بر انتقال دستاورد‌های دفاع مقدس به نسل جوان و نوجوان گفت: تبیین آثار دفاع مقدس، از راه‌های انتقال فرهنگ ایثار و شهادت است.