یک مسجد تهران آمارساز شد

رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد با تاکید بر نقش فزاینده مساجد در توسعه فرهنگ کمک رسانی گفت: در سیل اخیر یکی از مساجد استان تهران به تنهایی ساخت ۱۱۰ منزل را در مناطق سیل زده تقبل کرد.

به گزارش تکریم خبر ،‌حجت الاسلام سید ناصرالدین نوری زاده در ارتباط تلفنی با برنامه “صبح و گفت وگو” رادیو گفت و گو با اشاره به روند رو به رشد حمایت‌های مردمی از سوی مساجد اظهار کرد: مساجد در مشارکت در امر سازندگی، انگیزه بسیاری ایجاد کرده اند.

وی با بیان اینکه هم اینک آمار دقیقی از کمک‌های مردمی در مساجد، به نقاط سیل زده در دست نیست، افزود: بسیاری از مساجد در استان تهران، ساخت منازل در مناطق سیل زده را تقبل کردند؛ به عنوان مثال یک مسجد ساخت ۱۱۰ منزل را در این مناطق بر عهده گرفته است.

رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد یادآور شد: استان‌های مقصد، باید بعد از دریافت کمک‌ها، آمار و گزارش دقیق در رابطه با اخذ کمک‌ها را ارائه دهند.

حجت الاسلام نوری زاده در عین حال ازهمبستگی تمامی دستگاه‌ها در زمان بحران، خاصه سیل اخیر سخن گفت و افزود: از ظرفیت‌های بسیج، سپاه، سازمان تبلیغات اسلامی، ارتش و سایر نهادها استفاده شد و این حس نوع دوستی در جهان زبان زد است.

وی ابراز امیدواری کرد روند حمایت‌ها بگونه ای پیش رود که مردم خسارت دیده در سیل، هرچه زودتر به زندگی عادی بازگردند.