اجتماع ائمه جمعه گیلان در حمایت از جبهه مقاومت

 

ائمه جمعه ولایتمدار گیلان، امروز دردفاع از مردم مظلوم فلسطین و حمایت از جبهه مقاومت با اجتماعی، اقدام ضد انسانی رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.
نماینده، ولی فقیه در گیلان امروز در نشست ائمه جمعه استان که با هدف محکوم کردن جنایت هولناک رژیم غاصب صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه و فلسطین در رشت برگزار شد، گفت: دشمنان به دنبال وارونه سازی حقایق و پاک کردن چهره سیاه آمریکای جنایتکار هستند که باید با بیان حقایق در جامعه به ویژه تبیین برای نوجوانان و جوانان شبهات جنگ علیه مردم مظلوم فلسطین را بر طرف کرد.
آیت الله رسول فلاحتی نابودی دشمنان به ویژه رژیم غاصب اسرائیل را موجب خوشحالی انسان‌های آزاده جهان و امید بیشتربه وعده خدا دانست و افزود: جمهوری اسلامی ایران همواره با حمایت معنوی، تربیت نیرو‌های توانمند و ایجاد جبهه مقاومت برای مبارزه با استکبار و زورگویان دنیا به موقع، موثر و موفق عمل کرده و با اثرگذاری قدرتمندانه در منطقه، مانع استقرار، استعمارگران در کشور‌هایی مانند افغانستان، یمن، سوریه و لبنان شده است.
وی با بیان اینکه دشمنان با معادله سازی به دنبال ایجاد بحران در ایران هستند، گفت: جمهوری اسلامی با مدیریت درست خود، همواره از طرح‌های عملیاتی و نقشه‌های دشمنان، قبل از خروج آنان از اتاق فکرشان مطلع شده و نقشه‌های آن‌ها را خنثی کرده اند.
نماینده، ولی فقیه در گیلان، اعلام آمادگی چند هزار نفر از جوانان هلال احمر گیلان برای امداد رسانی به مردم مظلوم غزه و فلسطین را بیانگر روحیه‌ی ظلم ستیزی مردم مسلمان و ولایتمدار این دیار دانست و بر ادامه‌ی آن تاکید کرد.