اپل کیبوردهای بین المللی خود را منتشر کرد

اپل کیبورد هوشمند بین المللی آیپد پرو را منتشر کرد . اپل کیبورد هوشمند بین المللی برای آیپد پرو ۱۲٫۹ اینچ و ۹٫۷ اینچی را همراه با چندین زبان مختلف منتشر کرد . این کیبورد هوشمند ترکیبی از ظرافت وتکنولوژی جدید را با هم ترکیب کرده است تا محصول نهایی مانند هیچ نمونه دیگری نباشد. این کیبورد هوشمند بطرز باور نکردنی سبک و قابل حمل بوده و به راحتی بوسیله Smart Connector به آیپد پرو وصل میشود. Smart Connector یک رابط خلاقانه جدید است که امکان انتقال دو سویه اطلاعات و پاور بطور همزمان را داراست. فقط کافی است کیبورد هوشمند اپل را متصل کرده و بلافاصله شروع به تایپ کردن…

یکی از شایعاتی که مدت هاست درباره آیفون ۸ رد و بدل می‌شود، استفاده از سیستم تشخیص چهره کاربران است که قرار است جایگزین سنسور اثر انگشت در آیفون بعدی اپل شود. حال براساس گزارشی تازه، اپل یک استارت آپ کوچک که وظیفه ساخت سیستم‌‌های تشخیص چهره کاربر را بر عهده داشته را خریداری کرده است که می‌تواند در استفاده از این سیستم نقش داشته باشد.

اگر یادتان باشد، اپل در iOS 10 سیستم تشخیض چهره کاربران را به صورتی کاملا ویژه در برنامه گالری خود قرار داد و در آن زمان کمتر کسی متوجه بود که این موضوع چه نقشی در آینده خواهد داشت. براساس گزارشات تازه، اپل درپی عرضه آیفون جدید خود با سیستم تشخیص چهره است تا بتواند آن را جایگزین سنسور اثر انگشت کند. سیستم تشخیص چهره برخی مزایا مانند عدم نیاز به قرار دادن انگشت روی دکمه هوم یا برخی موارد دیگر دارد و امیدواریم به زودی شاهد اطلاعات بیشتری در این زمینه در نمایشگاه WWDC 2019 باشیم.

همانطور که می‌بینید، این یک کیس فوق العاده محکم و سخت است که تقریبا به جز نمایشگر آن سایر بخش‌های این کیس کاملا بسته است. همچنین در اطراف آن یک نوار چسب بسیار محکم زرد رنگ کشیده شده است. این نوار برای تشخیص آن است که آیا فردی که آیفون را به دست داشته قصد باز کردن آن کیس را داشته است یا خیر. فردی که این تصاویر را منتشر کرده است می‌گوید که اپل برای هر محصول برنامه‌های خاصی جهت نظارت عملکرد داشته که به نوعی طاقت فرسا و سخت بوده ولی در عوض نتیجه آن، تولید محصولاتی این چنینی است.