راه اندازی سامانه اربعین گیلان

 

رئیس کمیته فناوری اطلاعات و آمار ستاد اربعین گیلان : این سامانه برای ارتباط سریع‌تر و بهتر با زوار در پیام رسان‌های ایرانی کانال‌های اطلاع رسانی اربعین گیلان راه‌اندازی شده است.
رئیس کمیته فناوری اطلاعات و آمار ستاد اربعین گیلان با بیان اینکه اطلاعات مربوط به موکب‌های ایرانی نیز در سامانه اربعین گیلان در دسترس مردم قرار گرفته است، گفت: در این بخش، اطلاعات مربوط به ظرفیت اسکان و تغذیه موکب‌های ایرانی و محل قرار گرفتن موکب‌ها و همچنین شماره حساب و شبای موکب‌های گیلان برای پرداخت نذورات و کمک‌ها در اختیار زائران قرار می‌گیرد.
عبداللهیان با بیان اینکه این سامانه برای ارتباط سریع‌تر و بهتر با زوار در پیام رسان‌های ایرانی کانال‌های اطلاع رسانی اربعین گیلان راه‌اندازی شده است افزود: این سامانه نسبت به سال‌های گذشته دارای امکانات جدیدی است و با برخی سامانه‌های دیگر مثل سامانه ثبت احوال نیز در ارتباط است و گاهی فقط مشکلات مربوط به ثبت نام در سامانه سماح به اینترنت و ارسال پیامک ارتباط دارد و این سامانه را دچار اختلال می‌کند.
وی گفت: علی رغم پیش بینی پهنای باند مورد نیاز سامانه سماح، کار ثبت نام خود را در این سامانه به روز‌های پایانی موکول نکنند و هرچه سریع‌تر نسبت به ثبت نام در این سامانه اقدام کنند.