به میزبانی پارک علم و فناوری

رویداد سرمایه گذاری در حوزه فناوری‌های نوین در گیلان

پارک علم و فناوری گیلان رویداد جذب سرمایه گذار برای فناوری‌های نوین در حوزه‌های مختلف را با حضور شرکت‌های فناور ، کارشناسان سرمایه گذاری و شرکت‌های سرمایه گذار برگزار کرد.
رویداد جذب سرمایه گذار برای اجرای طرح‌ها و یا تولید انبوه محصولات فناورانه در حوزه‌های مختلف از سوی واحد سرمایه گذاری و تجاری سازی پارک علم و فناوری گیلان برگزار شد.
مدیر سرمایه گذاری و تجاری سازی پارک علم و فناوری گیلان گفت: این رویداد ۲ روزه با حضور متخصصان شرکت‌های فناور و دانش بنیان و مراکز نوآوری مهندسی و ساخت ، مدیران و شرکت‌های فناور مستقر در پارک علم و فناوری گیلان، کارشناسان حوزه سرمایه گذاری خطر پذیر و شرکت‌های سرمایه گذار در سالن اجتماعات این سازمان برگزار شد.
مرجان میرزنده دل افزود: این رویداد با توجه به نیاز شرکت‌های فناور برای توسعه کسب و کار و تجاری سازی محصولات و طرح‌های فناورانه برگزار شد.
وی افزود: ۶ شرکت و گروه استارت آپ آخرین دستاورد‌ها و محصولات خود در حوزه‌های تخصصی از جمله فناوری اطلاعات و صنعت ساختمان در مدت ۲ روز ارائه کردند.
برخی از کارشناسان حوزه سرمایه گذاری هم به صورت برخط در این رویداد حضور داشتند و به برخی از پرسش‌ها در حوزه سرمایه گذاری پاسخ دادند.